.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد.
تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، رضا علیخانی معادن عمرانی استاندار مازندران در جلسه ساماندهی معابر و پوشش مازندران عاری از زباله، با بیان اینکه وضعیت زباله استان به بحران تبدیل شده است، گفت: جهت ساماندهی معابر مازندران و پاکسازی استان از زباله و نخاله، قرارگاه ساماندهی معابر مازندران شکل گرفت.

او افزود: احمدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران به عنوان مسئول قرارگاه منصوب شد.

 

علیخانی از انتخاب مسئول برای هر مسیر تعیین شده مازندران جهت پاکسازی از زباله و نخاله خبر داد و گفت: مسئولین مسیر مکلف به اجرای دستورالعمل قرارگاه هستند و کوتاهی از مدیران پذیرفته نیست و با عاملین قصور نیز برخورد می‌شود.

 

او با اشاره به اینکه مازندران عاری از زباله و پاکسازی معابر و خیابان و جاده‌ها از منویات استاندار است، افزود: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و راهداری مکلف به اجرای دستورالعمل هستند و همه امکانات و نیروی انسانی برای این کار باید به خدمت گرفته شود.

 

علیخانی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را در پویش مازندران عاری از زباله را مهم برشمرد و گفت: جهت ارزیابی عملکرد مسئولین استانی، شهرستانی و محلی در این طرح، کمیته نظارت نیز در این قرارگاه تشکیل شد و تکلیف نظارت بر حسن اجرای کار را دارد.

 

او از همه مسئولین قرارگاه خواست قبل از نوروز زیباسازی شهر، روستا‌ها و جاده‌های مازندران انجام شود و پس از نوروز نیز پاکسازی ادامه یابد و تداوم داشته باشد.

علیخانی افزود: محل دپوی زباله توسط فرمانداران تعیین تکلیف شود در صورت نبود ظرفیت در شهرستانها، از اماکن دپوی زباله شهرستان‌های همجوار استفاده می‌شود.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تمام امکانات دهیاری‌ها نیز برای اجرای این طرح در راستای زیبایی مازندران استفاده می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.